wtorek, 14 października 2014

Moje noworoczne postanowienia – po raz pierwszy! ;)



Tak, tak już zaczęłam noworoczne postanowienia;) W jednym z wcześniejszych postów pisałam Wam, iż odkąd zostałam mamą czuje olbrzymią potrzebę, aby pokazywać mojemu synkowi cały świat - tak właśnie czuje! Chciałabym z Nim dużo podróżować i odkrywać różne, ciekawe miejsca. Chce, aby miał kolorowe, beztroskie dzieciństwo, pełne niesamowitych przygód. W związku z tym już teraz mam dwa postanowienia:

- Co roku będę pokazywać Adasiowi jeden europejski kraj; jego stolice, zwyczaje, kulturę itd. Chce, aby znał języki i jako dorosły człowiek był otwarty na inne narodowości.
-Przynajmniej raz w tygodniu będziemy całą naszą rodzinką wychodzić wspólnie z domu i nie będą to wyjścia do sklepu na zakupy;). Chce abyśmy znaleźli czas na wspólne wyjście do kina, restauracji, muzeum czy na spacer do łazienek.  Będziemy po prostu spędzać czas razem, ciesząc się swoją obecnością.

Zwiedzanie Europy zaczniemy od przyszłego roku;) ale wspólne wyjścia już wcieliłam w życie. W weekend zabrałam moich chłopaków na pyszną pizzę do rewelacyjnej włoskiej pizzerii na warszawskiej Saskiej Kępie. Pizzerie polecił nam znajomy i przyznaje mu rację, iż jest to naprawdę Włoska pizza. Właściciel restauracji pochodzi z Włoch i większość składników pizzy przywożona jest stamtąd. W restauracji robią także własne makarony, pieką mięso na ruszcie w kominku, mają swojska kiełbasę i nalewki. Dla zainteresowanych - nazwę pizzerii chętnie podam w e-mailu;).




Moja stylizacja na wyjście to czarna spódniczka ze sztucznej skóry, do której dobrałam szary golfik  oraz moje flagowe szpilki. Tak na marginesie – spódnica zakupiona na ostatnim shoppingu, o którym Wam pisałam.
Kochani, wiem, że to banalne, ale naprawdę! korzystajcie z życia i cieszcie się każdą chwilą. Moje ostatnie postanowienie, które chyba najtrudniej będzie wcielić w życie to - nie zamartwiać się błahostkami i cieszyć się z małych rzeczy, bo w nich naprawdę zawarte jest szczęście;)

spódnica ZARA, golfik CARRY, buty RYŁKO, torebka VENEZIA

7 komentarzy:

  1. Seksownie:-) ja poproszę nazwę

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny klimat Twoich postów:-) Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  3. pełnia seksu...wrażeń i cudownego nieuchwytnego tego co może przekazać kobieta tak cudowna jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale komentarz! ufff moje ego wzrosło o 1000% Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Potwierdzam ! ! Jesteś bardzo piekna, zmysłowa, elegancka i subtelnie seksowna ! !

      Usuń