poniedziałek, 20 października 2014

Słodka biżuteria chocokate


Ostatnio tak bardzo zachwyciła mnie urocza biżuteria Chocokate, że postanowiłam Wam o niej napisać. Tym bardziej, że dużymi krokami zbliża się gwiazdka i czas rozejrzeć się za prezentami – szczególnie dla siebie oczywiście;).
Chocokate to prawdziwa kraina słodkości, piękna i innowacyjności.  Naszyjniki, kolczyki, zawieszki i bransoletki zawierają kolorowe motywy ciasteczek, czekoladek i słodkich, lukrowanych babeczek. Patrząc na tą biżuterie aż chce się skosztować tych pyszności. To prawdziwa rozkosz dla zmysłów – na szczęście taką słodkością możemy się rozkoszować do woli;)  Pomysłodawczynią i autorką kolekcji jest Katarzyna Śledzińska (Kate) – projektantka mody i biżuterii. Kolekcja jest niebanalna, zaskakuje i zachwyca oryginalnym wzornictwem, perfekcją wykonania i bajeczną kolorystyką.  Biżuteria bez wątpienia jest oryginalna, ale nie koniecznie przypada do gustu wszystkim - dla niektórych może być tandetna, zbyt kolorowa i dziecinna. Wystarczy jednak spojrzeć z nieco innej strony - tak oryginalna biżuteria potrafi nadać wyrazistości i charakteru każdej, nawet najprostszej stylizacji i ze zwykłego t-shirta stworzyć wyjściowy strój.
Osobiście jestem zachwycona tą biżuterią. Podziwiam pomysł, precyzje wykonania i  innowacyjność. Warto podkreślić, iż biżuteria wykonywana jest w całości ręcznie. Jedynym minusem jest dosyć wysoka cena – która waha się od ok. 150,00 do 800,00 zł.  ... ehhh na tą chwilę to dla mnie zbyt wygórowana cena, ale może Was coś zainspiruje.
Zapraszam do obejrzenia;)
 


















 

4 komentarze:

  1. Dla mnie to dziwne i jeszcze za kosmiczne pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są takie malutkie ciasteczka czy cukiereczki. Sama mam kilka elementów biżuterii w tym stylu, ale zamawiam od super zdolnej dziewczyny i można powiedzieć, że za gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nimi po prostu zauroczyłam:) Może podaj namiary na Tą zdolną kobietkę:) Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń