wtorek, 28 października 2014

Moja blogowa edukacja + stylizacja;)




Prowadzę bloga od hmmm dwóch miesięcy;) i cały czas uczę się czegoś nowego o tym blogowym świecie. Począwszy od kwestii technicznych i tego jak ulepszać moją stronę na portalu blogowym a skończywszy na tym jak pisać posty i przede wszystkim jak zachęcać Was do ich czytania. Blogowanie jest przyjemnością ale i moją pasją oraz oderwaniem od codziennych obowiązków. W głowie mam mnóstwo planów, pomysłów i tematów, o których chciałabym Wam napisać. Sukcesywnie będę to wszystko realizować licząc na sugestie od Was o tym, co chcielibyście zobaczyć i przeczytać na moim blogu.

Pisząc bloga polegam głównie na mojej intuicji, wiedzy i przekonaniu o słuszności tego, co robię. Niemniej jednak jestem otwarta na rady i sugestie z zewnątrz, dlatego postanowiłam sięgnąć do książki napisanej przez znanego w blogowym świecie Tomka Tomczyka (Kominek) „Blog. pisz, kreuj, zarabiaj”. Tomek osiągnął wiele pisząc bloga, można powiedzieć, że blogowanie stało się jego sposobem na życie. Kupiłam książkę w weekend i byłam tak ciekawa tego, co tam znajdę, że od razu zaczęłam ją czytać;).

Hmmm, co myślę? Książka jest bardzo lekko napisana i dobrze się nią czyta. Rzeczywiście Tomek podaje wiele cennych rad dotyczących blogowania, wynikających przede wszystkim z jego doświadczenia – warto te rady wziąć pod uwagę (jeśli ktoś prowadzi bloga). Myślę jednak, że pisząc bloga należy być przede wszystkim autentycznym, otwartym na innych i zaufać swojej intuicji. Mam nadzieję, że mi się to uda;)

Moja weekendowa stylizacja to typowa klasyka; ciepłe, kraciaste, wygodne spodnie, do których dobrałam jasny top oraz jeden z moich ulubionych sweterków z motywami szydełkowymi z przodu. Takie sweterki są ponadczasowe i bardzo uniwersalne. Nie pisałam Wam jeszcze, ale jestem prawdziwą fanką takich dopasowanych sweterków oraz wszystkiego, co mogę na siebie założyć i jest robione na szydełku;)










sweterek oraz spodnie CAMAIEU, top H&M, buty RYŁKO, naszyjnik MOHITO

3 komentarze:

  1. Jak zawsze super, śliczna i inteligentna :-) Takich ludzi edukacja potrzebuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pieknie i zmysłowo.

    OdpowiedzUsuń