wtorek, 26 sierpnia 2014

Co z tym stylem?




Ponieważ blog dopiero raczkuje, większość z Was nie zna jeszcze mojego stylu i upodobań modowych. Tak, więc troszkę Wam to wszystko przybliżę.
Dobierając garderobę przyświeca mi kilka zasad:
 -Zacznijmy od tego, że lubię klasykę i prostotę. W mojej szafie trudno znaleźć coś ekstrawaganckiego. Kupując ubrania moją myślą przewodnią jest „czy w kolejnym sezonie jeszcze to założę?”. Uwierzcie mi, ma to swoje plusy, takie jak chociażby to, że rzecz kupiona za ciężko zarobione pieniądze posłuży mi na dłużej.  
-Nie podążam ślepo za modą. To co na siebie zakładam musi mi się podobać i naprawdę muszę dobrze się w tym czuć.
-Lubię stonowane, pastelowe kolory. Był czas, kiedy w mojej szafie trudno było znaleźć ubrania innego koloru niż czarny. Tak, tak! Teraz jest i czarny i brązowy i granatowy i szary oraz cała paleta pastelowych, delikatnych kolorów jak np. blady róż, blady niebieski. Niestety do „żywych” kolorów tęczy nadal nie mogę się przekonać.
-Zwracam uwagę na jakość. Szczególnie dotyczy to obuwia, które obowiązkowo musi być skórzane. Przywiązałam się szczególnie do kilku marek: Ryłko, Wojas, Badura. Buty kupione tam służą mi po kilka lat i wyglądają jak nowe. Oto i one! - czarne szpilki Ryłko.

 
Na zdjęciach mój ostatni zakup. Czarna, rozszerzana sukienka z nowej kolekcji ZARY. Nosi się ją naprawdę cudownie. Wprawdzie jest dosyć krótka, ale od czasu do czasu kobieta powinna troszkę zaszaleć. Czułam się w niej naprawdę kobieco. W chłodniejsze dni można założyć  do niej szare, grubsze rajstopy. 







Napiszcie, na co Wy zwracacie uwagę kupując ubrania, buty, torebki?
 
 
Sukienka ZARA (obecnie w sprzedaży), buty RYŁKO

 













 

5 komentarzy:

  1. Ania - lata mijają, a Ty wciąż tak samo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za te miłe słowa Ewuniu:) Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  2. ... jak zwykle z klasa i stylem :-)

    Pięknie

    Pozdrowionka
    Seba M

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna! Ciężko nie odwrócić się na ulicy!

    OdpowiedzUsuń