czwartek, 28 sierpnia 2014

Niezbędne trio





To już druga stylizacja. Biorąc pod uwagę fakt, że to trzeci post na moim blogu hmm można by pomyśleć, że to blog modowy. Ja po prostu kocham modę! Ale cierpliwości będą też inne tematy.
Przedstawiam Wam dzisiaj moje ulubione trio: czarne dopasowane spodnie, jasny top i uroczy sweterek z kolekcji Intimissimi. Czasem zamieniam spodnie materiałowe na jeansy, których jestem fanką. Tym razem jednak tak się nie stało.

Nie wiem jak Wy, ale ja mam w szafie kilka rzeczy uniwersalnych, czyli pasujących prawie na każdą okazje, do których można dobierać inne części garderoby. Do tej grupy na pewno należy moje trio. Czarne dopasowane spodnie można założyć praktycznie do każdej bluzki czy marynarki. Nie ważne czy są długie czy odkrywają ¾ łydki. One zawsze wyglądają stylowo.  Jeśli chodzi o sweterek i top to pole do popisu jest jeszcze większe.

Jak mawiała Coco Chanel „Prostota to myśl przewodnia prawdziwej elegancji”.

 
 
 
 
 

 


A może uda się złapać jeszcze trochę słońca...



 

 
A Wy macie takie swoje ulubione trio ?


spodnie H&M, top H&M, sweter INTIMISSIMI, buty BADURA, torba RYŁKO

 

 

 

 

 

 

 

 

5 komentarzy:

  1. fajnie i ładnie, jedynie szkoda że modelka się nie uśmiecha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem będzie uśmiech, obiecuje. Pozdrawiam i dziękuje za komentarz:)

      Usuń
  2. no trzymam za słowo :) - złość piękności szkodzi, nawet tak pięknej kobiecie

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNA STYLIZACJA.....PIĘKNIE WYGLĄDASZ ANIU...POZDRAWIAM.....*@@@*

    OdpowiedzUsuń