poniedziałek, 1 września 2014

Prawdziwe cudo



 

Jak Wam minął weekend? U Nas bardzo aktywnie – przejażdżka rowerowa, kino, spacer, ale największą atrakcją była wycieczka do ogrodu przy bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego.
Gmach biblioteki jest jednym z najciekawszych współczesnych budynków w Warszawie. Przez szklany dach można zajrzeć do bibliotecznych pomieszczeń. Integralną częścią gmachu jest ogród, który znajduje się za budynkiem i na dachu biblioteki. Jest to jeden z największych i najpiękniejszych ogrodów dachowych w Europie. Wszystkie części ogrodu połączone są kładkami, ścieżkami i mostkami. Z dachu rozpościera się widok na miasto. To wszystko jest naprawdę imponujące.
 


 
Na tle tych pięknych widoków prezentuje Wam moją nową stylizacje. Wspomniane we wcześniejszych postach cudo, które udało mi się wypatrzeć w ZARA to ten szary sweterek. Uroczy, innowacyjny, wygodny, milutki, można się nim otulić jak chustą. Do tego założyłam klasyczny czarny top oraz ciekawe, wzorzyste spodnie typu cygaretki z nowej kolekcji Camaieu. Nie do końca byłam do nich przekonana w chwili zakupu – pomyślałam, że takie wzorki będą uwydatniać niektóre części ciała. Finalnie jednak myślę, że to był dobry zakup. Według specjalistów modowych wzorzyste spodnie to must-have tego sezonu.



 





 
sweterek ZARA, spodnie CAMAIEU, top INTIMISSIMI, buty RYŁKO

2 komentarze:

  1. mmmm.....

    https://www.youtube.com/watch?v=l9GDzyyytt0#t=12

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :-)

    Brakuje tylko więcej uśmiechu na zdjęciach :-)

    Pozdrowienia
    Tak trzymać !

    Pozdrawiam
    Sebastian M

    OdpowiedzUsuń