poniedziałek, 1 września 2014

Zatrzymać piękno chwili...




Życie jest pełne pięknych i wzruszających chwil. Niestety te chwile są ulotne a czas biegnie nieubłaganie szybko. Będąc mamą odczuwam to jeszcze bardziej. Dopiero, co Adaś był maleńki, leżał w wózeczku i rozkosznie gaworzył a teraz półtoraroczny chłopczyk biega po domu, maluje obrazki i próbuje narzucić wszystkim swoją wole. Jest cudowny, ale patrzę na Niego i zastanawiam się, kiedy tak wyrósł. To wszystko minęło jak jeden dzień.


Na szczęście mam zdjęcia, dużo zdjęć, które pozwalają mi odtworzyć to, co już dawno minęło. Zdjęcia przywołują wspomnienia, odświeżają w pamięci obrazy i ożywiają przeszłość.


Narodziny Adasia zmotywowały mnie do zakupu nowego sprzętu foto, czego następstwem było prawdziwe szaleństwo fotografowania. Robiłam i nadal robię Mu zdjęcia tak często jak tylko się da. W dobie dzisiejszej technologii zdjęcia najczęściej magazynujemy na komputerach lub różnego rodzaju nośnikach. Ja jednak jestem zwolenniczką drukowania zdjęć, dlatego od jakiegoś czasu szukałam pomysłu jak ciekawie wyeksponować je w domu. Tak się złożyło, że potrzebowałam akurat zegara, który mogłabym powiesić na ścianie w salonie. Postanowiłam, więc połączyć moje obie potrzeby i stworzyłam - zegar wspomnień.

Zdjęcia oprawiłam w cienkie, czarne ramki – potrzebowałam ich 12, ale kupiłam więcej na wypadek, gdyby kiedyś któraś się uszkodziła. Przez Internet zamówiłam zegar ścienny składający się tylko z mechanizmu i wskazówek. Najpierw na ścianie powiesiłam zegar a następnie w miejscu godzin zdjęcia. Najtrudniej było równo i w odpowiednich miejscach przymocować ramki – na szczęście mój bohater domu sobie z tym poradził;). Dobór zdjęć w zegarze to zupełna dowolność. Zresztą, co jakiś czas i tak można je wymieniać na nowe.
Oto moje dzieło!






ramki LEROY MERLIN, zegar  - podobny TUTAJ
  

2 komentarze:

  1. ZATRZYMAĆ CHOĆ NA CHWILKĘ.......czas biegnie jak szalony.....ciekawy pomysł...pozdrawiam ...Amelia..*@@@*....

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń