sobota, 6 września 2014

Krótkie spodenki w roli głównej

 

 

Uwielbiam krótkie spodenki. Do tej pory nosiłam je tylko latem i raczej nie pokazywałam się w nich w pracy. Teraz postanowiłam to zmienić. Modne eleganckie bermudy można z powodzeniem łączyć z koszulami, marynarkami oraz swetrami. Mało tego! Nie musimy ograniczać się do chodzenia w nich tylko wiosną i latem. Chociaż w tym sezonie wiosna-lato były bardzo modne. Ja mam zamiar zakładać do nich rajstopy i cieszyć się krótkimi spodenkami także jesienią i zimą.
W ZARA pojawiły się również troszkę cieplejsze wersje spodenek - na chłodniejsze dni;)
W mojej stylizacji spodenki (bermudy z nadrukiem ptaków) zestawiłam z cienką, czarną bluzką. Do tego dobrałam buty na dosyć wysokim obcasie. Całość moim zdaniem wyglądała bardzo klasycznie, ale ciekawie i stylowo. Oceńcie sami!








 

spodenki ZARA (obecnie w sprzedaży), bluzka H&M , buty Wojas

2 komentarze: