poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Zaczynamy!

Witam,

Mam na imię Ania! Blog Inspiracje LifeStylowe od dawna był moim marzeniem. Niesamowite! to marzenie właśnie się spełnia.


Jestem pełną życia kobietą, która ciągle i wszędzie szuka inspiracji. Od stycznia 2013r. moje serce należy do cudownego mężczyzny - to mój synek Adaś. Mały, słodki psotnik, który jest sensem mojego życia. Poznacie Go w postach.

Pracuje jako psycholog, chociaż skończyłam także ekonomię i nie obce są mi wielkie korporacje.

Na blogu znajdziecie wpisy o modzie, urodzie, zdrowiu, dzieciach, wystroju wnętrz oraz o wszystkim, co mnie interesuje i zachwyca. Jako mama i psycholog podzielę się z Wami tym, co wiem na temat rozwoju i wychowania dzieci oraz ogólnie jak to jest z tym naszym nastawieniem do otaczającego świata.

Kocham modę! Ten temat przyczynił się do mojego debiutu w roli modelki hmmm. Zobaczycie sami, co z tego wyszło:) Napiszę o tym więcej w postach, ale już dzisiaj każdej kobiecie polecam takie "profesjonalne" sesje.

Mam nadzieje, że mój blog da Wam wiele radości i może znajdziecie tu coś, co Was zainspiruje.

Bardzo liczę na Wasz aktywny udział w "życiu" mojego bloga. Jestem ciekawa Waszych doświadczeń, opinii oraz Waszego spojrzenia na świat. Za to wszystko z góry dziękuje. 

Miłego pobytu na moim blogu.


Pozdrawiam Was gorąco, Ania




  
Zapraszam do kontaktu ze mną. Na wszystkie e-maile odpowiem.

lifestylebyania@gmail.com

1 komentarz:

  1. Nie znałam Cię od tej strony. Będę czytała z zaciekawieniem. Pozdrawiam serdecznie buziaki Iwona Wiśniewska

    OdpowiedzUsuń