środa, 29 października 2014

Inspiracje naklejkowe




Dzisiaj mam dla Was propozycje jak uczynić, tanim kosztem, pokoik Waszego maluszka prawdziwą baśniową krainą!
Jakiś czas temu, urządzając pokój Adasia, sama szukałam inspiracji i pomysłów na ciekawą aranżacje przestrzeni. Zależało mi, aby pokoik był kolorowy, wesoły, baśniowy, pobudzający dziecięcą wyobraźnię. Chciałam, stworzyć tam mojemu Synkowi cudowne miejsce do zabawy, wypoczynku i nauki. Wtedy natrafiłam na ciekawy pomysł, mianowicie wykorzystanie do ozdoby naklejek ściennych – to był strzał w dziesiątkę!
Naklejki można kupić w naprawdę rozsądnej cenie a wybór, jaki oferuje rynek jest tak duży, że każdy znajdzie coś dla siebie.  Ja zdecydowałam się na motyw Kubusia puchatka;) Pokoik dzięki naklejkom stał się wesoły i kolorowy a Adaś, pomimo, że obecnie jest fanem myszki miki i księżniczki Zosi;) zachwyca się naklejkami i pokazuje gdzie jest, kto na ścianie;)


Przygotowałam dla Was kilka propozycji naklejek.













1 komentarz:

  1. Ja też kupiłam takie naklejki! rewelacyjnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń