piątek, 10 października 2014

Zakupy w jesiennej stylizacji




Kochani, dzisiaj krótko, ale w kolejce czekają już inne posty;)


W miniony weekend postanowiłam odpocząć hmm i relaksowałam się robiąc coś, co odpręża mnie baaardzo – ZAKUPY! Nie wiem jak to się dzieje, ale nawet, jeśli jestem strasznie zmęczona i przygnębiona, wchodząc do np. ZARY po prostu dostaje nieziemski zastrzyk energii;). Zdecydowanie poprawia mi się humor i nabieram ochoty do działania;).  Humor poprawiały mi także kupony rabatowe dostępne w październikowym numerze ELLE, które w większości można było wykorzystać właśnie w poprzedni weekend. Kupiłam mnóstwo rzeczy i nie mogę się już doczekać, aby je Wam pokazać.


Stylizacja, w której wybrałam się na te zakupy to prosty, bardzo milutki sweter mogący także pełnić funkcje sukienki – ja tak właśnie go noszę. Tej jesieni swetry cieszą się moją szczególną sympatią a ten konkretnie pochodzi z nowej kolekcji Greenpoint. Jest stylowy, ale przede wszystkim bardzo wygodny. Do swetra dobrałam botki Ryłko oraz skórzaną, czarną torebkę. Stylizacja klasyczna, prosta, ale uniwersalna i moim zdaniem ponadczasowa.


Oceńcie sami;)








sweter GREENPOINT, buty RYŁKO, torebka VENEZIA

4 komentarze:

  1. Podoba mi się ten sweter, faktycznie bardzo uniwersalny ale i ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, Twoje stylizacje są ciekawe ale nie przesadzone! To też mój styl:-)
    MK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają. Pozdrawiam

      Usuń