poniedziałek, 15 grudnia 2014

Świąteczna stylizacja - po raz pierwszy;)

  


Święta zbliżają się dużymi krokami ehhh ;). Wigilijny wieczór ma dla mnie szczególne znaczenie - to najbardziej uroczysta kolacja w roku. Całą rodziną zasiadamy do pięknie nakrytego stołu, nie myśląc już o tym przedświątecznym zamieszaniu:). Wszyscy odświętnie ubrani, uśmiechnięci dzielimy się opłatkiem i składamy sobie życzenia - mam nadzieje, że i w tym roku tak będzie. Wigilia to chyba jedyny wieczór (nie licząc rodzinnych imprez), kiedy mam okazje zobaczyć całą moją rodzinkę elegancko i stylowo ubraną ;) Czasem tak stoję sobie przed pięknie nakrytym stołem, patrzę jak wszyscy biegają, szykując się do kolacji i mam tylko jedno życzenie - oby tak było co rok - oby to się nigdy nie zmieniło - obyśmy zawsze byli razem! Chyba jestem bardzo sentymentalna:)

Przygotowałam dla Was propozycje stylizacji na ten wyjątkowy wieczór - to typowa dla mnie klasyka:) Biała, elegancka bluzka z rozpięciem z przodu oraz czarna spódnica z łączonych materiałów. Mam wrażenie, że spódnica poprzez dwa nakładające się na siebie materiały, w tym koronkę na wierzchu, optycznie poszerza biodra, ale umówmy się! czy po obfitej kolacji wigilijnej ma to jakieś znaczenie:) Obie części stylizacji są dostępne obecnie w MOHITO.

Tak spódnica i bluzka prezentują się na modelce...


 



 ... a tak na mnie .... :)












3 komentarze:

  1. Aniu, jesteś śliczna ale więcej uśmiechu .... KW

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo:) Co do uśmiechu hmmm postaram się, aby było go więcej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądasz bosko ! ! Nie usmiechaj sie na siłę, taka poważna wygladasz przepieknie, kobieco, władczo, tajemniczo !! Piekna klasyczna stylizacja, jesteś wyjatkowa Kobietą.

      Usuń