środa, 29 lipca 2015

Ubrania szydełkowe



Od dłuższego czasu pałam nieskrępowaną miłością:) do ubrań szydełkowych.  Szczególnie uwielbiam szydełkowe sukienki. Te dziergane cudeńka wręcz mnie omamiły - jak tylko widzę coś szydełkowego ehh nie jestem w stanie przejść obojętnie. Doszło nawet do tego, że szukałam w internecie kogoś, kto wykonuje takie cuda na zamówienie - znalazłam, a i owszem, ale cena za wykonanie prostej sukienki totalnie zwaliła mnie z nóg (ok. 700 zł.). Szydełkowe ubrania są bardzo wszechstronne - wszystko zależy od wzoru i fasonu. Są takie, które założycie głównie na spotkanie towarzyskie, takie które pasują także do pracy, ale i takie w których dumnie pomaszerujecie do ołtarza np. w dniu swojego ślubu:) tak, tak - widziałam szydełkową suknie ślubną.  
Na zdjęciach widzicie mój ostatni zakup z gatunku "szydełkowe cuda" - bordowa, luźna bluzka wykonana na szydełku. Dobrałam do niej czarną, prostą spódnice. Pod spodem mam tylko bieliznę, ale oczywiście na bardziej oficjalne wyjście proponuję założyć  chociażby top na cienkich ramiączkach.


Co sądzicie?













6 komentarzy:

  1. Idzie się zakochać w tych szydełkowych cudach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o szydełkowe ubrania to dla mnie tylko te w bieli ;) Na lato wybrałabym zwiewne sukienki albo podobne (jak twoja) bluzki do szortów (spódnic nie noszę). Jednak takowych w swojej szafie nie mam (jeszcze) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe są fajne:) ale ja od dawna uwielbiam także bordo. Co do sukienek! - zgadzam się! na lato są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń