poniedziałek, 17 listopada 2014

Moje kosmetyczne niezbędniki



Dzisiaj pierwszy post z serii - moje kosmetyczne skarby;) Przy wyborze kosmetyków przyświecają mi trzy podstawowe zasady:  bezpieczeństwo, dobra jakość i skuteczność. Przedstawiam Wam moje kosmetyczne niezbędniki, bez których nie wyobrażam sobie codziennego funkcjonowania. Może ktoś z Was znajdzie tu coś dla siebie:)

Po pierwsze dokładne oczyszczanie cery, zmywanie makijażu – i tu niezastąpiony jest płyn micelarny Vichy . Mam bardzo delikatną, wrażliwą i skłonną do podrażnień cerę, dlatego przez długi czas nie mogłam znaleźć kosmetyku do demakijażu idealnego dla mnie. Wreszcie trafiłam na płyn micelarny Vichy i od kilku lat nie wyobrażam sobie, abym mogła użyć czegoś innego.

Płyn micelarny Vichy Purete Thermale jest przeznaczony do codziennego demakijażu twarzy oraz oczu. Został wyprodukowany z myślą o skórze wrażliwej i ze skłonnością do podrażnień. Kosmetyk łączy w sobie właściwości mleczka, toniku oraz płynu do demakijażu oczu. Potrójne działanie sprawia, że skóra staje się znakomicie oczyszczona, bez uczucia dyskomfortu i ściągnięcia. Jego skład został wzbogacony wodą termalną, która nie tylko oczyszcza powierzchnię skóry, ale również doskonale ją tonizuje.



Następnie nawilżenie skóry – do tego stosuję krem AQUALIA THERMAL z Vichy. To krem cudo! Aktywuje rozprzestrzenianie wody we wszystkich obszarach twarzy tak, aby zapewnić jej maksymalne nawilżenie, a tym samym świeży i piękny wygląd. Krem w składzie ma wodę termalną z Vichy połączoną z trzema energetyzującymi cukrami.



Po oczyszczeniu i nawilżeniu skóry można zacząć makijaż. Podstawą dla mnie jest podkład oraz maskara. Metodą wielu, wielu prób i błędów udało mi się znaleźć zarówno podkład jak i maskarę, które są prawie idealne.

Podkład  Estee Lauder Double Wear jest matujący i trwały -  skóra zachowuje świeżość i naturalność pomimo upału, wilgoci i wzmożonej aktywności. Nie zmienia koloru, nie rozmazuje się, nie brudzi ubrań. Jedynym (małym) minusem jest opakowanie a konkretnie brak chociażby szpatułki do nakładania podkładu - niestety trzeba odkręcać nakrętkę i wylewać podkład na pędzel, gąbkę lub palec:) Niewygodne, ale można się przyzwyczaić.


Maskara Givenchy nie dość, że pogrubia, wydłuża i podkręca rzęsy to jeszcze je odżywia. Nie kruszy się, nie osypuje i nie rozmazuje. Używałam wielu tuszy do rzęs i żaden nie zachwycił mnie tak jak ta maskara. 




Ostatni z moich niezbędników to serum do biustu EVELINE 4D SLIM EXTREME. Na rynku jest wiele produktów, które powiększają, modelują i ujędrniają biust, ale w większości przypadków ich działanie kończy się na wypisaniu ekstremalnie cudownych skutków na opakowaniu. W tym jednak przypadku hmm może biust nie powiększył się o 2 rozmiary;) ale na pewno stał się jędrniejszy i bardziej wypełniony. Używam go od ponad roku i mogę z czystym sumieniem polecić.





1 komentarz:

  1. Podkład miałam i zgadzam się z Twoim wyborem. Interesuje mnie też to serum do biustu bo faktycznie na rynku jest masa tego, ale pytanie co działa naprawdę. Pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń