niedziela, 25 stycznia 2015

Makaron z łososiem - smacznie, szybko i zdrowo!

 

Dawno na blogu nie było jedzonka hmm bardzo żałuje, ale wynikało to tylko i wyłącznie z natłoku spraw, które ostatnio zaprzątają moją głowę. Teraz się zmobilizowałam i obiecuje to zmienić;)

Odkąd zostałam mamą zdecydowaną większość czasu poświęcam Juniorkowi. Adaś w tym miesiącu kończy 2 latka i jak chyba większość dwulatków rozpiera Go energia. Biega, skacze, zadaje mnóstwo pytań i wszystkiego chce spróbować. Ostatnio najczęściej z Jego ust słyszę "mama chodź...","co to?", "teraz ja.."  Przy tak absorbującym maluchu potrawy, które gotuję muszą być przede wszystkim proste i szybkie w przygotowaniu. Nie mam czasu na stanie godzinami przy kuchni. Olbrzymią uwagę zwracam także, na jakość produktów i składniki odżywcze, których dostarczają. Oczywiście jedzonko musi być smaczne i co ważne! doprawione - innych mój maluch nie ruszy.
Reasumując! w kuchni kieruję się zasadą SMACZNIE, SZYBKO I ZDROWO.

Potrawy, które znajdziecie na moim blogu takie właśnie będą;) Mam cichą nadzieję, że może ktoś z Was podzieli się także swoim przepisem na szybką i smaczną propozycję obiadu;)
 
Dzisiaj mam dla Was bajecznie prosty i szybki przepis na makaron z łososiem. Danie jest przepyszne! Nawet Adaś, który ostatnimi czasy stał się mega wybredny, jeśli chodzi o jedzenie, wcina tak szybko, że aż miło;) A wierzcie, mi ..., jeśli przez kilka ostatnich dni zjedzenie przez Niego czegokolwiek graniczyło z cudem, to fakt, że zjadł obiad bez problemu można by potraktować jak święto w rodzinie;)
 
Wracając do makaronu z łososiem;)
 
Przygotujcie:
400g makaronu - najlepiej pełnoziarnistego
250g serka mascarpone
200g świeżego łososia - ja dodaje zawsze dużo więcej, nawet 400g
sok z cytryny - ilość w zależności od upodobań
łyżka oliwy z oliwek
koperek
sól, pieprz

 
Makaron gotujemy wg. przepisu na opakowaniu, ale zazwyczaj po prostu wrzucamy go do osolonej, wrzącej wody i gotujemy na wolnym ogniu od czasu do czasu mieszając (czas gotowania zależy od makaronu).
 
Na głębokiej patelni lub w rondelku rozgrzewamy oliwę i podsmażamy na niej podzielonego na mniejsze kawałki łososia. Po kilku minutach dodajemy serek i dokładnie mieszamy. Jak tylko ser się rozpuści dodajemy sok z cytryny, sól, pieprz oraz na końcu koperek.
 
Gotowy sos łączymy z makaronem i jeszcze chwilkę podgrzewamy. Obiad gotowy;)
 
Smacznego!







5 komentarzy:

  1. jejku fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a smakuje jeszcze fajniej:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie smakuje wybornie, czuję, że to będzie jedna z moich ulubionych potraw :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko:) droga hihih dziękuje Ci baaaardzo. Cieszę się, że Ci smakowało. Buuuziaki <3

      Usuń
  4. Wyszło pyszne :).

    OdpowiedzUsuń