czwartek, 5 marca 2015

Warsztaty dla Blogerów 2015



Na gorąco uff krótka fotorelacja z warsztatów blogerskich organizowanych już po raz czwarty przez Onet.
Miejsce warsztatów niecodzienne -  Centrum Konferencyjne w Muzeum Historii Żydów Polskich. Budynek to prawdziwe dzieło sztuki. Z zewnątrz wygląda imponująco, ale wnętrze! zapiera dech w piersiach.
Takie warsztaty to dla mnie debiut:) pierwszy raz miałam okazję uczestniczyć w imprezie, na której obecna była duża część polskiej blogosfery. To niesamowite! Miałam okazję spotkać ludzi, których do tej pory znałam tylko z ekranu mojego laptopa. Fajne uczucie :) Mam jedno ciekawe spostrzeżenie hmm o tym, że są baaardzo sympatyczni wiedziałam, ale większość z nich w realu jest jakaś taka chudsza i mniejsza :) Zdecydowanie – media powiększają. Mam nadzieję, że mnie też to dotyczy hihi
Nie przypadkiem blogosfera rozwija się tak dynamicznie, ludzie, którzy ją tworzą są naprawdę nieprzeciętni. Wczoraj prelekcje wygłosili min.  Jarosław Kuźniar, Dorota Zawadzka, Maciek Budzich (Mediafun) czy Arlena Witt (Wittamina). Równolegle do prelekcji prowadzone były panele dyskusyjne, w których uczestniczyli min. Michał Szafrański, Agnieszka Kaluga, Konrad Kruczkowski czy Agata Lipiec, współpracująca z blogerami z ramienia PZU.  
Po całym dniu głowa aż pękała od pomysłów a poziom pozytywnego naładowania sięgał krętych sufitów Muzeum :)
Oprócz mega dawki wiedzy :) warsztaty pokazały mi także jak bardzo blogerzy są otwarci na innych – przynajmniej zdecydowana większość. To specyficzna grupa pozytywnie zakręconych, walczących o siebie pasjonatów, propagujących zasadę, iż przetrwają tylko Ci, którzy są otwarci na innych i grają fair play. Lubię takich ludzi!
Ehh chce jeszcze!!!
 



Jedzonko.



 Nowi znajomi - cudowni ludzie i fantastyczni blogerzy <3

Od lewej: Ania kasicablog.pl, Michał mac4u.pl, moja skromna osoba oraz Gosia  gosiazdesign



 
 
Kilka fotek w przerwie warsztatów;)








 Wnętrze muzeum jest piękne.





 Przygotowania do wielkiej gali.





Ścianka czeka :):):)



4 komentarze:

  1. Uroczy sweterek

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam napisać nie anonimowy komentarz, ale nie wiem jak ups... Czytam bloga od jakiegoś czasu i szczerze mówiąc coraz bardziej mi się podoba. Na początku myślałam, że jesteś kolejną "Kasia Tusk", kolejna pseudo gwiazda, która chce się wylansować. Teraz wiem, że tak nie jest. Odbieram Cię jako kochającą mamę i bardzo atrakcyjną, sympatyczna kobietę. Fajnie się tu zagląda. Powodzenia. Kasia Mazurska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Bardzo się cieszę, że się przekonałaś. Takie komentarze dodają mi skrzydeł. Buziaki

      Usuń