środa, 8 kwietnia 2015

Blogowa poezja:)




Kochani z olbrzymią przyjemnością dzielę się z Wami poezją jednej z moich czytelniczek. Renia, specjalnie z myślą o moim blogu przygotowała aforyzmy dotyczące zdrowia, mody i urody:), czyli dokładnie tego, o czym jest mój blog. Kocham takich twórczych, kreatywnych ludzi i bardzo chętnie promuję ich pracę na tak dużą skalę jak tylko mogę.

Sama mam taką troszkę twórczą duszę i od zawsze ciągnęło mnie do pisania, malowania i grania na różnych instrumentach. Przez większość szkoły podstawowej tańczyłam w szkolnym zespole folklorystycznym. Uwielbiam teatr a szczególnie upodobałam sobie teatr muzyczny Roma, który łączy moje zamiłowanie do muzyki, tańca oraz śpiewu.

Zostawiam Was z poezją Reni:) i kilkoma moimi zdjęciami.




-   -   -   -   -

Po zdrowie spacerem,  albo lepiej rowerem.
 
-   -   -   -   -

Zdrowia Ci przybywa, gdy jesz owoce i warzywa.

-   -   -   -   -

Ćwicz i jedz z umiarem a pogodzisz się z zegarem. 

 -   -   -   -   -

Więcej biegasz w dresie, krócej będziesz w stresie.

 -   -   -   -   -

Zrobią wszystko kobietki dla smukłej sylwetki.

 -   -   -   -   -

W porę dbaj o zdrowie bo przyjedzie pogotowie.

 -   -   -   -   -

Kto zdrowie w garści trzyma, choroba się go nie ima.

 -   -   -   -   -

Dla zdrowia nie miał czasu, teraz o nie dużo hałasu.

 -   -   -   -   -

Dla mody i urody warto znosić niewygody.

 -   -   -   -   -

Moda podała rękę młodości i mają z tego wiele radości.

 -   -   -   -   -

Z modą poszła na skróty, teraz ma wieczór zepsuty.

 -   -   -   -   -

Elegancja w czerń się ubrała i do teatru się wybrała.

 -   -   -   -   -

W walce z cery usterką pomoże Ci krem i lusterko.

 -   -   -   -   -

Moja torebka świadczy o mnie, nigdy tego nie zapomnę.

 -   -   -   -   -

Modzie dogadzaj a siebie odmładzaj.

 -   -   -   -   -

Masz urodę, gdy serce młode.

 -   -   -   -   -

Wypowiedziała wojnę obcasom, teraz musi trzymać fason.

 -   -   -   -   -

Ubierz się modnie i czuj się swobodnie.

 -   -   -   -   -

Całą szafę strojów miała, ale ubrać się nie umiała.

 -   -   -   -   -

Poświęcić się modzie to wyjść naprzeciw przygodzie.















6 komentarzy:

  1. Bardzo dziewczęco. Ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódnica. Od jakiegoś czasu podglądam Twój blog :)
    "Całą szafę strojów miała, ale ubrać się nie umiała" - to idealnie o mnie :D
    0
    Pozdrawiam i zapraszam cogitareetscribere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Byłam u Ciebie i baaardzo mi się tam podoba:) Cieszę się, że Ty także do mnie zaglądasz - nawet baaardzo się cieszę i zapraszam często. Co do stylizacji - spódnica kupiona w ZARA jakiś czas temu, ale nadal dostępna. Są także zielone i brązowe. Miłego dnia Kochana - buziaki:)

      Usuń