piątek, 20 marca 2015

Moje odkrycia i kosmetyczne HITY!



Rzadko polecam Wam kosmetyki, ale jeśli już to robię, możecie mieć pewność, że to prawdziwe perełki. Produkty, które sprawdziłam, przetestowałam i są naprawdę godne polecenia.
Pisałam już wcześniej, że przywiązuję olbrzymią wagę, do jakości, skuteczności i bezpieczeństwa kosmetyków, których używam (TUTAJ) i jeśli ktoś zapytałby mnie, na czym nigdy nie oszczędzam to są to właśnie kosmetyki. Staram się jednak kupować z głową i nie ulegać reklamie. Nie to złoto, co się świeci. Przed zakupem analizuję skład, czytam opinię i pytam specjalistów. Od jakiegoś czasu moją szczególną sympatią cieszą się produkty ziołowe, naturalne i specjalistyczne.
Dzisiaj mam dla Was kilka prawdziwych hitów. Powtarzam HITÓW! J


 
 
Olejek Prodigieuse firmy NUXE
 
To wielozadaniowy olejek, który można stosować na twarz, ciało lub włosy. To prawdziwy skarb, który zyskał już miano kosmetyka nr 1 we Francji. Firma NUXE stawia przede wszystkim na naturę i to jest bazą jej kosmetyków. Tym mnie kupili :) Od jakiegoś czasu przekonuję się jak olbrzymią siłę ma naturą. Pisałam już o siemieniu lnianym (TUTAJ), który jest prawdziwym dobrodziejstwem dla naszego zdrowa i wyglądu. Olejek Prodigieuse zawiera  97,8% składników pochodzenia naturalnego  - to kompozycja 6-ciu olejków i witaminy E.  Ja stosuję go głównie na włosy. Przed umyciem wcieram w nie olejek i po ok. 30 min (można trzymać go dłużej) myję włosy szamponem. Olejek sprawia, że moje włosy błyszczą, są rewelacyjnie nawilżone i wyglądają bardzo zdrowo.
 



Krem Vichy IDEALIA.
To idealny kosmetyk, dla osób, które prowadzą aktywny, stresujący tryb życia lub mają małe dzieci;). Ten krem to antidotum na zmęczoną skórę - rozświetla ją i sprawia, że pomimo naszego zmęczenia skóra wygląda promiennie i świeżo. Dodatkowo wygładza drobne zmarszczki i poprawia koloryt. Odkąd używam tego kremu po przebudzeniu w lustrze widzę człowieka a nie kosmitę :) Ostatnio nawet od kilku osób słyszałam, że nie widać po mnie zmęczenia hmm uwierzcie mi, że w dużej mierze to zasługa tego kremu, który w połączeniu z moimi innymi wspomagaczami (TUTAJ) działa cuda.




Odżywka do włosów KLORANE na bazie masła mangowego.
Klorane to kolejna firma, która stawia na naturę i tworzy roślinne dermokosmetyki do pielęgnacji włosów. Z całej gamy produktów do różnego typu włosów ja wybrałam odżywkę bez spłukiwania do włosów suchych i zmęczonych. Odżywka rewelacyjnie ujarzmia moje kręcone, skłonne do puszenia się włosy nie obciążając ich jednocześnie – to takie SOS nawilżające do włosów. Nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez niej.




Szampon przeciw wypadaniu włosów RADICALmed. To produkt specjalistyczny.
Jakiś czas temu, najprawdopodobniej za sprawą zmęczenia i stresu włosy zaczęły mi wypadać. Szczęśliwym trafem, po wielu próbach innych specyfików, natrafiłam na szampon REDICALmed i to był strzał w dziesiątkę. Już po pierwszym użyciu efekty były odczuwalne. Szampon zawiera specjalny biokompleks kotwiczący włosy i pobudzający ich wzrost. Naprawdę działa! Moje włosy przestały wypadać i wyglądają bardzo zdrowo.

2 komentarze:

  1. Aniu, interesuje mnie ten olejek. Napisz gdzie można go kupić i jaki to koszt. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Ja kupiłam w super-pharm, ale podejrzewam, że przez internet też kupisz. Koszt to ok. 70 zł.

      Usuń